tinkle Bell Ch. 19


Tunsin lämmön auringonvalon naamaani tulossa pieni ikkuna meidän mökki. Hetkellä olen minä piipahti avata silmiäni istumaan.

“Voi hyvä! Sinun vuorosi! Olin juuri tulossa hakemaan sinut!” Bella sanoi. Hän seisoi oviaukossa mökki … alasti. “Mitä?” Sitten hän kysyi katsellen minua. Hän katsoi alas itseään etsivät jotain, sitten takaisin taas minulle. “Mitä?” Hän sanoi jälleen. “Jeesus David, näytät olet nähnyt aaveen! Mikä hätänä?”

“Nothing”, sanoin vihdoin löytää minun ääneni, tuijottaen häntä. Ihmettelin hetken, jos hän oli haamu … seisoo siellä. Ehkä olin jonkinlainen aavelaiva. Mutta kuten hämähäkinseitit lopullisesti raivattu, tajusin vain haaveillut. Se oli näyttänyt todellista, mutta onneksi se oli vain unta. Silloinkin kysyin. “Äiti? Isä?” Bella oli vielä tuijotti minua uteliaana.

“Äitisi alkaa korjata meille jotain aamiaiseksi, isäsi saavat valmiit käynnissä”, hän lisäsi aivan kuten moottorit käynnistetään, punctuating hänen lausuntonsa. “Katso? Anyway … hän käski minun tulla alas ja sinut niin voisitte auttaa häntä pakata asioita pois ja saada valmis taas liikkeelle.”

“Oliko … oli siellä myrsky, tai jotain viime yönä?”

“Vain mielessäsi ehkä”, hän naurahti. “Olit kuorsaus hirveän lujaa yksi asia, mutta toinen, puhuit unissasi liian. En voinut oikein kuullut tai ymmärrä mitään … mutta et todellakaan ei nukkunut hyvin terve, vaikka olen varma kuin helvetti päässyt . Jopa nukkui hieman pidempään kuin yleensä teen liian takia. Isäsi oli oikeassa … paras nukkua olen ollut pitkään, pitkään aikaan. “

“Miksi olet … alasti?” Pyysin vielä yrittää sovittaa yhteen palasia sekaannus. Vaikka hyvin helpottunut, että asiat olivat ilmeisesti hienosti. Vaikka olin taas mietin jos Puhuin Undead tässä tai jotain. Jostain syystä, että rehellisesti ei olisi yllättänyt minua.

Hän nauroi. “Koska olen silti onnistunut mahtunut aamulla aikavälillä, juoksentelee aluksen, joka isäsi varmasti näytti nauttivan, kun tein niin. Hän istui kannella katsellen minua ajaa, ja olen melko varma, että voisin nähdä hänen käsi liikkuu … paljon “, hän virnisti. “Tule nyt … aamiainen on pian valmis, ja kuten sanoin, isäsi odottaa sinua keksiä ja auttaa häntä.”

Bella kääntyi menossa takaisin ylös portaita yläpuolisen kuin jatkoin istua siellä, vapina, iloinen, että hän ei ollut nähnyt minua näin. Unelma oli näyttänyt niin todellinen … liian todellinen. Vaikka minun olisi pitänyt tietää paremmin. Yhden, isä olisi koskaan lähteä merelle, jos oli edes aavistuksen mahdollisen myrskyn yksi asia. Hän oli aina ollut hyvin huolellinen siitä. Tarkistaminen ja kaksinkertaisen tarkkailun säätiedotukset. Oliko meillä oli kaikki mahdolliset kolea sää, olisimme pysyneet laiturissa yön. Toiseksi Ajattelin myös se outoa nyt muistaa unelma. Vaikka ne kaikki puuttuvat … En muistanut paniikki, minun todellinen pelko enimmäkseen suunnattu Bella itseään. Vaikka äiti ja isä puuttuu, olen jotenkin tiesin, että oli ok, weirdly tarpeeksi. Vaikka en voinut nähdä heitä, löytää ne … he eivät olleet painopiste pelkoni ja huolta, ei oikeastaan ​​muutenkaan. Se oli Bella. Ja se sai minut miettimään vieläkin. Väistämätön oli vielä muutaman kuukauden päässä, mutta tiesin, jotenkin tiesi, että myrsky olin tekemisissä sisällä oli pahenevan entisestään. En ollut varma, että olin menossa pystyä hyväksymään hänen katoamassa elämästäni, menee takaisin oman elämänsä jossain vaiheessa, jos tiesin, että kun hän oli, olisin todennäköisesti koskaan näe häntä enää.

Se oli painajainen En halua joutua käsittelemään. Viime yön oli paha. Ryömin sängystä, ymmärtämättä minäkin olin vielä alasti, vaikka huomaamatta jotain muuta kun tein. Jotenkin, jotenkin, Bella oli kirjoittanut jotain minua … huulipunalla, nimenomaan kaluni. Minulla oli vaikea tehdä, mitä hän oli lähes maagisesti, ja salaperäisesti kirjoitettu. Olen itse ollut ojentaa minun hyvin veltto kukko, jotta se pois. Kun tein … tunsin puistattaa jälleen kilpaa ylös ja alas selkääni. Hän oli kirjoittanut, “Sweet dreams vauva … B!”

Ottaa vihdoin rauhoittui, kiipesin portaita ylös kohti pääkannella. Vaikka hieman yllättynyt ehkä, mutta aloin tottua siihen, Bella ja äiti olivat pieniä kaleeri vahvistamisesta meille jotain syötävää. Äiti oli myös alasti. Annoin hänelle lyhyen nopea suukko poskelle ja sitten lähti löytää isä vei hänet kupin kahvia yhdessä yhden itselleni. Löytäisivät hänet oli kuitenkin yllätys. Hän oli alasti liian, istuu Kapteenit johdolla ohjata venettä sen kurssin kohti kotia. Tiesin silloin, että Bella oli todennäköisesti ollut oikeassa hänet näki aiemmin hän katseli hänen ottaa hänet aamulla lenkille kannella.

Olin ainoa yllään uimahousut.

Äiti ja Bella liittyi pian meitä, kasvatuksesta aamiainen, jossa kaikki pöydälle, jotta voisimme syödä.

Hän katsoi minua, vaikka tarkemmin minun uimahousut. “Aiotko ah … liittyä meihin?” Hän kysyi. Vaikka äiti ja isä katsoivat minua uteliaasti. Kohautin tarttumalla vyötärönauha minun arkut ja kiskoi ne alas, potkiminen ne pois.

“Mitä helvettiä … miksi ei?” Kaikki olivat vielä tuijotti minua kuitenkin. Katsoin alas vasta sitten ymmärtämättä punainen huulipuna.

“Saan viestin?” Bella nauroi.

Olin punastella, mutta minä vastasin. “Uskon tein … kyllä.”

**

Päädyimme aamiaisella ja aloin auttaa tyttöjä siivota ja laittaa kaiken taas pois, kun isä ilmoitti olimme päässeet kaksitoista meripeninkulman.

“Mikä tuo on?” Bella kysyi.

“Olemme virallisesti kansainvälisillä vesillä nyt”, sanoin hänelle.

“Ja mitä se tarkoittaa?” Hän kysyi, vaikka isä vastasi hänelle ennen kuin pystyin.

“Käytännössä se tarkoittaa, kapteeni tämän aluksen … voisin virallisesti naimisiin kaksi,” isä letkautti vaikka hän sanoi, että se vain vitsi ja ei vakavia. Sillä hetkellä kuitenkin Bellan silmät kasvoi leveä katsot häntä.

“Et voi olla tosissasi oikeassa? Voisit oikeasti tehdä sen?”

“Ehkä”, isä vastasi takaisin nyt toteuttamisessa hän ehkä ei olisi pitänyt sanoa, että etenkin nähdä näyttää naamaani. “Mitä se tarkoittaa, vaikka … emme enää hallitse maan lakeja”, hän sanoi … “tai tarkemmin valtioiden on pois näin pitkälle.”

“Joten ei sääntöjä?”

“No rules kyllä ​​… vain erilaisia ​​sääntöjä, erityisesti tie ulos täältä”, hän lisäsi.

“Kaikki säännöt saamassa jonkun suihin ulos kannelle?” Sitten hän kysyi. Isä nauroi.

“Ei niin tietääkseni ei ole”, hän virnisti … “tai jotain muuta tämänsuuntaista joko siitä asiasta. Missä äitisi on?”

“Lähetän hänet takaisin,” Sanoin hänelle, koska Bella eteni vetää minua käsivarresta perässä taas takaisin ulos päin aurinkokansi. Vaikka aikaisin, aurinko oli hyvin ylös lähes sokaiseva.

“Täällä vahvistaa, tee olosi mukavaksi ja rentoutua. Te kaikki hermostunut jostain syystä.”

Olin vielä ei täysin pysty karistamaan outo outoa unta olin saanut. Bella sijoitettu useita tyynyt allani, kaivoksissa pääni ylös, vaikka aurinko oli vielä aivan liian kirkas pakottaa minut kieroon.

“Minulla on idea”, Bella nauroi. “Ja sitä paitsi auttaa sinua pitämään aurinko pois silmäsi, se myös auttaa sinua vain antaa takaisin, rentoutua … ja nauttia tästä. En halua Ajattelitko mitään muuta paitsi tämä”, hän ilmoitti minulle. “Nyt … vain makasi täällä, tulen kohta takaisin.” Hän oli sijoitettu taitettu pyyhe silmilleni, tehokkaasti estää aurinkoa ulos. Tunsin hänen palata hetkeä myöhemmin turvaaminen niin mitä tuntui pieni köydessä yli pyyhe, edelleen turvata niin, että se ei voitu poistaa.

“Mitä sinä teet?”

“Shh, ei puhumista. Nyt vain makasi siellä, rentoudu … ja nauttia tästä. Aion antaa teille joitakin ilmeisiä … kaivattuja, vedonpoistoa.”

“Täällä? Ulkona näin?” Kysyin nauraa vaikka aivan innoissaan siitä mahdollisuudesta, että kerroit hänen tehdä tämän minulle, jossa esitetään avokannella kuin olimme. Vaikka mahdollisuus jonkun tulevan tarpeeksi lähellä nähdä meidät oli kauko, se oli ajatus se tapahtuu, että yhtäkkiä tuntui kohottaa minun kiihottumisen jossain määrin.

“Ei sääntöjä täällä … muistatko? Nyt hiljaa … enää puhu tai en anna sinun nauttia tästä”, hän lisäsi. Kuulin hänen siirtyä lyhyesti tarttumalla lisää tyynyjä, heitin pari viereeni. Sekunnin kuluttua, että tunsin hänen pehmeän, lämpimän käden kun hän alkoi silitti ja hierovat minun kukko instant kovuus. Moments jälkeen, tunsin hänen aistillinen huulet yhtäkkiä alas vetämällä yli minun akseli hän alkoi imee sitä. Se tuntui taivaallinen. Ja varsinkin kun hän oli mitään todellista kiirettä tässäkään ottaen aikansa, ilkikurisesti niin hän alkoi antaa minulle luultavasti paras suihin olin koskaan ollut. Annoin itselleni yli sen, yksinkertaisesti keskittymällä puhdasta ekstaasia minulla oli tunne, aistillisuus hänen huulten ja kielen kuin hän nuolaisi, nibbled, huvittunut ajoittain, mutta jatkuvasti ja jatkuvasti herättänyt minua enemmän ja suurempia korkeuksia ilo. Kun minun orgasmin lopulta tulivat … tiesin sen piti olla hirviö. Mutta olin ole kiirettä, jotta näin kävisi myöskään. Olimme vielä kilometrien ulos pääsemästä kotiin, ja halusin tehdä juuri nyt on unohtaa kaiken ja vain nauttia tämän hämmästyttävän suihin hän antoi minulle.

Se meni ikuisesti, tai niin se tuntui muutenkin. Mutta se on juuri sitä mitä lääkäri määräsi liikaa. Ja olin myös oikeassa toinen asia samoin. Kun tulin, se oli räjähtävä, useammalla kuin yhdellä tavalla. Ei ainoastaan ​​näen tähdet pääni sisällä, mutta olin pirun varma, että runsaalla minun miellyttävä purkaus pirun lähellä hukkui hänen, kuulo hänen huohottaa, lähes gag … kuristin, ja silti edelleen niellä minut alas, ilmeisesti otettu hieman pois vartija ja yllätyksenä runsas määrä cum-kerma purkausta pois kaluni kuin täytin hänen suuhunsa.

“Fuck!” Sain vihdoin sanoa kauan hetkiä myöhemmin, valutettu … kylläinen, ja hyvin tyytyväinen, kun kuulin hänen luopumassa. “Niin … voin ottaa pois sokea fold nyt?” Kysyin.

“Tietenkin, mutta varo silmäsi kun teet, se on todella kirkas täällä tänä aamuna,” Bella neuvoi minua.

Hän oli oikeassa, se kesti hetki silmäni säätää kun tekee, että Pelttarin jälleen, mutta olin myös hieman järkyttynyt nähdä sekä äiti ja Bella istuu nyt siellä lepotuoleja katselee minua.

“Jeesus … äiti? You … Katselin häntä tekee sen minulle?” Kysyin.

Hän vain hymyili iloisesti hetkeksi. “Ajattelin pelata tähystys, varmista emme olleet Pysäytettävien mitään alaston nainen merirosvot, jotka ehkä yrittää tehdä laivan ja raiskata sinut”, hän totesi yrittää vaikuta vakavilta.

“Ah huh”, sanoin etsii yli kohti Bella, joka yritti kovasti pitää hymyillä näkymisen naamallaan.

“Joka tapauksessa … sinun pitäisi luultavasti mennä ja lievittää isääsi loitsu. Lähetä hänet takaisin tänne itse asiassa, olen varma, että hän voisi käyttää hieman vedonpoistoa itse juuri nyt, vaikka mukaan Bella, hän oli tekee, että hieman aikaisemmin “, hän kertoi minulle, virnisteli tuosta.

Jälleen kerran Pudistin päätäni, seisoi edelleen epävakaa, jalat ja alkoi tehdä tieni takaisin sisälle kohti pilothouse uudelleen.

“Pidin köyden idea yli pyyhe”, äiti sanoi juuri ennen ohitin kuuloetäisyydellä. “Tehdään että Harold samoin kun hän tulee tänne.”

Olen helpottunut isä ajamaan hänet ulos takaisin pienen varoituksen. “Olet läsnäolo on pyydetty perässä,” Sanoin hänelle. “Mutta varokaa, se on hyvin mahdollista, että olemme Pysäytettävien alaston nainen merirosvot naamioitu äiti ja Bella. Varsinkin jos sinusta tuntuu jotain hieman erilaista tai epätavallista kävelyä lankku.”

Hän katsoi minua oudosti.

“Älä välitä … huono vitsi, vain yrittää olla hauska. Mutta ne ovat siellä odottamassa sinua. Nauti olostasi. Minä tein.”

Otin pyörän pitää meidät oikealla tiellä matkalla kotiin. “Kansainväliset vedet Häh? Ei sääntöjä?” Ihmettelin.

**

Kuten kävi ilmi, olin iloinen olimme onnistuneet nauttia hauska, tuhma viikonloppu yhdessä. Olisi aikaa ennen kuin me itse tehnyt mitään edes etäisesti tuollaista. Bella palaavat kouluun seuraavalla viikolla, asiat yhtäkkiä muuttunut dramaattisesti. Jos ajattelisin Bella oli täällä yksinkertaisesti hauskaa ja pelejä, tai vain tarvitsee saada pois hänen perheensä jonkin aikaa, olin valitettavasti väärässä. Hän lähestyi häntä luokat, tutkimuksia samalla intensiteetillä ja intohimo, että hän teki, kun olimme seksiä. Tajusin sitten hän oli saman tulipalo, sama pää liiketoiminnan että pelkästään todistanut minulle, hänen isänsä oli ollut oikeassa. Bella todella oli ainoa henkilö, joka voisi mahdollisesti ottaa liiketoimintaa, pitää se menee … menestyvä ehkä jopa enemmän kuin se jo oli. Bella oli älykäs, ahkera, ja aivan liian kova itsensä monessa suhteessa. Hän ei ollut täydellinen, kaukana siitä. Mutta jos hän sai vähempään kuin “A” tentti tai paperilla toimitettu, hän näytti lähes ota sitä henkilökohtaisesti. On yötä, kun hän tarvitsi opiskella, hän pohjimmiltaan lukittu itsensä pois sisällä hänen huoneessaan. Irene yleensä lähetetty lokeron jopa häntä niin hän halua edes syödä jotain, kun hän ei liity meihin illalliselle alakerrassa. Mutta tämä odottamaton muutos Bella jälkeen hän alkoi mennä takaisin kouluun taas oli täysin ja täysin odottamaton.

Se oli yleensä vain viikonloppuisin, että olen nähnyt vanha tuttu Bella uudelleen esiin uudelleen, ja jos jotain … kun hän teki, hän oli yleensä vielä enemmän kiimainen kuin hän oli normaalisti ollut. Se oli kuin nähdä karhu tulossa pois lepotilasta. Tule perjantai-iltana, Bella oli nälkäinen! Niin paljon, että hän olisi hyvin usein käyttää minua, me kaksi seksiä yhdessä pitkiä päiviä kerrallaan. Ja joskus se melkein ei väliä missä se oli joko. Kun halu löi taas, se voi olla missä tahansa, ja useimmiten oli. Doreen oli todellisuudessa joutunut puuttumaan ympärillämme kerran kuljettamaan jopa kuorma puhdas pyykki ylös portaita. Bella oli kaikki vaan puututtava minua kuin olisimme olleet menossa ylös, nyt istuu minua, vitun minua … tuolla portaikon kuin Doreen ohi meille. Katse lähes wishfully. Toinen outo lintu mielessä. Toistaiseksi … olisimme piti suurinta kaiken välillä me kaksi, Bella ei ollut edes osoittanut mitään merkkejä tai kiinnostusta joihin kukaan muu, tai yhteyttä joku olimme aikaisemmin olleet joko. Ja sitten maanantai tulee, ja muut Bella olisi yhtäkkiä palata uudelleen, lukitus itsensä pois sisällä hänen huoneessaan pitkiä päiviä kerrallaan, kun hän opiskeli lähes huomioi minua ja kaikki muutkin, kun hän teki niin.

Tiesin, että se oli hänen aikomuksenaan valmistua aikaisin, ja näin raskaan vaikea kurssin kuormitusta. Mutta tämä oli pilkkaa! Hän oli muuttunut Dr. Jekyll ja neiti Hyde!

**

Ainoa todellinen valopilkku, että voisin nähdä, oli se, että minun syntymäpäivä on tulossa, hyvin ensi viikonloppuna itse. Tiesin myös … Bella oli ollut jo jonkin aikaa työskennellyt jotain yhdessä äidin kanssa, vaikka pitämällä mitä se oli salainen minulta. Vaikka en varmasti tiesivät jopa jotain, ja oli jopa vihjannut se ajoittain, he olivat pitäneet minut täysin epäselvää, mitä helvettiä se oli. Joten ainakin minulla oli, että odotan … ehkä. Mutta mitä se oli, sen täytyi olla jotain hieman hauskempaa ja jännittävämpää kuin miten asiat olivat olleet täällä viime aikoina. Olin todella puuttuu vanha Bella, ja joilla ei ole aivan yhtä hauskaa vaikka kiimainen Bella viikonloppuisin. Lähinnä koska tiesin, että Bella olisi pian työntää itsensä taas pois … joka on tulossa melko turhauttavaa.

Kaipasin ottaa ystävä myös, lisäksi uskomatonta seksiä. Ja minä edes alkaa fantasioida ja kuvitella asioita … ihmisten kanssa kuten Doreen uudelleen, eikä edes ajatella Bella kun tein. Joten Toivoin minun tulevan syntymäpäivä viikonloppuna olisi ainakin palauttaa vanha Bella taas … ainakin vähäksi aikaa. Hymyilin kotiin, että perjantai-iltana koulusta, löytää merkille yksi Bellan tyypillinen eroottinen, tuhma hymiöt odottamassa minua keittiön pöydällä. Avasin sen ja alkoi lukea, löytää itseni kasvava pikemminkin lähtenyt kuin tein niin.

“No syntymäpäivä poika … se on melkein aika yllätys. Joten kun olet lukenut tämän, olet mennä yläkertaan ja pakkaus muutamia asioita viikonloppuna. Sinulta tarkkailun osaksi Marriott Hotel Downtown. Olemme kirjasi sinut Penthouse Suite. Kun olet tarkistanut ja rento vähän … pukeutumaan päivälliselle. Käytä jotain kivaa. valkoinen smokki olisi täydellinen itse. Odotan sinua alakerrassa ravintola kahdeksalta. Älä myöhästy … jopa muodikkaasti. Rakkaus, Bella. “

“Vau … suite?” Olin utelias, mietin mitä hän … ja todennäköisesti äiti liian oli ollut jopa viime viikkoina. Mutta mitä se oli, tiesin sen luvannut olla jotain mielenkiintoista, varsinkin kun tiedetään, Bella. Hän oli ollut salailla mitä hän oli puuhaillut, kauan ennen kuin äskettäin asiassa, joten se oli jatkunut jo jonkin aikaa. Mikä se oli. Mutta en tajunnut, minun syntymäpäivä on huomenna, olisin pian selville.

Oma valkoinen smokki oli jo odottamassa minua makaa siellä sänkyni, kaikki puhtaita, painetaan ja tuoreena siivoojat. Oli muistion sekin, tämä yksi äiti.

“Nähdään myöhemmin tänä iltana poika!” Hän sanoi yksinkertaisesti. “Ruoka on kahdeksan … älä myöhästy! Love mom.”

Minulla oli vielä useita tunteja ennen aikaansa, mutta hätäisesti kokosi muutamia asioita ja lähti silti. En ollut aikeissa pettymystä kenellekään. Enkä olla pettynyt itseni joko, mutta tuolloin en ollut tietoinen mistään. Joka tulisi myöhemmin. Paljon, paljon myöhemmin.

**

Oudolla tavalla, se oli melkein kohtaus pois elokuvan “Pretty Woman”, jossa Richard Gere on alakerran baarissa odottamassa Julia Roberts, kun hän ilmestyy paikalle, etsii kaunis, häikäisevä, ja hetken, hän ei edes tunnista häntä.

Se oli vähän sellaista. Paitsi että tässä tapauksessa se on minulle näy baarissa hänen odottaa minua. Ja silloinkin, olen edelleen melkein ei tunnista häntä. En ollut todellakaan nähnyt häntä koko haaveillut ylös niin usein kuin olisin halunnut. Mutta olin varmasti nähdä hänet niin nyt. Hän oli jopa ollut hänen hiukset tehnyt, tällä kertaa, lähes identtisen Julia Roberts oli kulunut hänen samassa elokuvassa. Täydellisenä tyylikkäästi istuva punainen mekko. Kaikki hän puuttui oli puoli miljoonaa arvosta timantteja kaulassaan. Vaikka hän oli yllään yksi … yksi äidin, joka näytti pirun vitun hyvältä hänen. Bella näytti mahtava! Ja päätellen miten kaikki muutkin siellä baarissa katseli häntä, he kaikki luulimme niin.

“Vau … näytät sensaatiomainen!” Sanoin heti tervehdys hänelle.

“Kiitos, niin sinäkin”, hän sanoi ottaen käteni. “No … on meillä? Olet vanhemmat ovat jo odottaa meitä ruokapöydässä.”

Olimme pian osoittanut meidän pöytään, jossa tosiaan äiti ja isä istui odottamassa meitä, isä pukeutuneet samalla tavoin, myös mukava valkoinen smokki ja musta solmio. Äiti melko alhainen leikattu musta iltapuku, joka loistivat lähes jokainen liike, että hän teki. Hänkin näytti hyvin kaunis tänä iltana otimme paikkaa yhdistämällä ne. Isä tietysti oli jo tilannut viinipullon mennä yhdessä illalliselle. Joo … arvasit oikein. Bella ei näyttänyt mieleen liikoja, itse asiassa hieman imarreltu, että hän oli, varsinkin kun hän ei todellakaan tarvitse maksaa siitä enempää. Hän oli nyt lähes kuusi tapausta erilaisia ​​viinejä hänen viinitarha Kotona odottaa häntä.

Nyt. Minun on oltava täysin rehellinen. Vaikka illallinen varmasti luvannut olla mukava, ja nähdä Bella sekä äiti niin tyylikkäästi pukeutunut, etsivät seksikäs kuin helvetti, vaikka ne olivat … odotin hieman enemmän kuin tämä. Ei niinkään kustannusten he olivat ilmeisesti säädettyihin kaiken minun syntymäpäivä. Mutta tämä oli illallinen, kun kaikki. Jopa fancy yksi ehkä. Mutta se oli silti illallinen. Kun kaikki kaksi niistä oli tehnyt, minusta tuntui, että pöytävarauksia mukava ravintola ei olisi tehty useita viikkoja suunnittelu treenata.

Joka on noin aika, että useat tarjoilijat ilmaantui seisomassa meidän pöytä valmistautuu laulamaan … jonka Näyttää siltä, ​​”Hyvää syntymäpäivää” minulle. Joka oli tarpeeksi noloa aivan itsekseen. Mutta jälleen kerran … minä eksyä tänne. Olin edelleen hieman pettynyt siihen, että tämä näytti olevan iso ponnistus he näennäisesti ajanut tähän kaikkeen. Ja sitten yhtäkkiä jotkut muut ihmiset ilmestyi kantaen mitä näytti olevan jonkinlainen osioita. Ok … nyt se oli mielenkiintoinen. Ikään kuin täydellisesti koreografian kuluessa span vain muutaman minuutin, meillä oli yhtäkkiä meidän oma pieni huone, tuolla keskellä ravintolan. Nyt kun oli vaikuttava! Olin tyytyväinen, kun kukaan ei oikeastaan ​​lauloi “Hyvää syntymäpäivää”, vain ilmestyvät ja seisoo siellä ja sitten auttamassa yksityisyyden muurit yhtäkkiä meni kaikki ympärillämme. Sekunneissa meillä oli yhteensä ja täydellistä yksityisyyttä, tuolla keskellä kiireisessä ravintolassa! Se kesti hiukan vaivalloista! Pieni verhoilla merkintä sallitaan meidän tarjoilijat tulla ja palvella meitä, tarkista meille, ja piti juomia tulossa vaikka odotimme meidän Ensimmäiset nimikkeet. Mutta se ei kestänyt kauan selvittää, miksi he olivat menneet tältä osin joko kun sekä äiti ja Bella yhtäkkiä nousi. Niin mukavaa kuin he näyttivät näissä mekkoja he olivat käyttäneet, he tulivat pois! Ja sitten … he molemmat näytti vielä parempi! Vaikka äiti nopeasti selitti, että kun Bella oli kertonut hänelle hänen idea, hän oli pyytänyt, jos hänkin voisi tulla mukaan, tehdä sama asia isälle, tietäen kuinka paljon hän oli hauska nähdä häntä tällä tavalla. Varsinkin ympäristössä kuin tämä yksi. Bella tietenkin välittömästi sovittu. Joten … tässä ne molemmat olivat nyt. Bella erittäin seksikäs punainen tiukkapipoinen rintaliivit, yhteensovitus sukkanauha ja sukat sekä punainen 6 “” tule fuck me “kantapäät täyttämällä asu. Äiti oli vastaavasti samalla pukeutunut mustaan. Mikä oli kumma stimuloiva, niiden näkeminen molemmat istumme täällä näin , isä ja minä virallisemmin ja asianmukaisesti pukeutunut tietenkin illallinen takit ja siteet. Sillä hetkellä en oikeastaan ​​visioi itseäni James Bond istuu vieressä Pussy Galore, ja joulu, (saat että jos näit elokuvan) Jopa meidän tarjoilijat oli ilmeisesti laadittu kaikille tämän. Tulossa meidän nyt hyvin yksityinen pieni koppi alue, joka palvelee meitä, ja kukaan ei edes lyöntivuoro silmä nähdessään kaksi naista istuu siellä kuin tämä. Vaikka en tarkkailla useita arvostavaa hymyilee ja katseita heitti tiensä aina, kun joku tuli. Sisältää Maître d, koska hän teki pari esiintymisiä Tarkistin vain meille. Voisin vain kuvitella, mitä muualla suojelijoita ihmettelivät tässä kohtaa, koska Illan kuluessa.

Leave a comment