kovaa Rakkautta


“Haluan nähdä rinnat”, hän sanoi. Hän puhui päättäväisesti ja Lucy tiesi sen olevan kunnossa ja että hän oli totella.

Hän polvistui takaisin pystyssä, tuijottaen mitään, hän undid painikkeita ja poistaa paitansa, hän saavutti hänen takanaan ja julkaissut hänen rintaliivit ja anna sen liukua pois sylissään. Hän automaattisesti peitti kasvonsa käsillään. Stephen tuijotti häntä, hiljaa odottaa, kunnes viimein hän alensi hänen kätensä paljastaen rinnat. Hänen ohut runko hänen kolmekymmentäkuusi C kupin rinnat näytti isompi kuin ne todellisuudessa olivat. Stephen oli kiehtonut heitä ja viettänyt jo jonkin aikaa tunne ja hyväillen niitä. Lucy oli päätään heitti takaisin ja silmät kiinni. Hän halusi Stephen uskoa hän nautti siitä. Yhtäkkiä hän tajusi hänen kätensä oli liukui alas jalkojen väliin ja hän tiesi, että hän nautti siitä.

Stephen puristuksiin hänen oikea nänni tuskallisen vasemmalla kädellä, hän hymyili Lucy jännittynyt kipua, oikealla kädellään hän tarttui kourallinen hänen hiukset ja veti hänen kasvonsa hänen haara. Lucy ei ollut koskaan todella nauttinut antaa suuseksiä miehelleen John, vaikka hän tekisi sitä satunnaisesti, jos hän tunsi todella seksikäs. Nyt hän steeled itsensä ja avasi suunsa kuin Tapanin penis näytti nousemme kohtaamaan hänet. Hänen huulensa liukui yli pään venyttely hänen leuat, suunsa liukui alas paksu akseli.

Hän taisteli takaisin hänen nieluheijaste ja pakotti itsensä imeä ja nuolla Stephen käsi kontrolloi keikkuivat päätään, kun hän alkoi notkua nautinnosta. Hän puristuksiin ja kierretty hänen nänni ja Lucy tunsi penis kasvaa ja pulssi suuhunsa, niin hänen sperma oli pumppaus hänen kurkkuun.

Stephen hallussa päänsä kovaa itseään vastaan ​​ja hän joutui nielemään kaiken.

Vihdoinkin se oli ohi. Mutta Lucy tiesi tämä oli vain ensimmäinen monista kertaa hän juo Stephens spermaa.

Hän nousi ylös ja docilely annettiin Stephen pukea hänet, hän pidätetty hänen rintaliivit sanomalla “Toivoisin lähtien että puet sukat meni bra-vähemmän”.

Lucy vaistomaisesti tiesi, että se ei ollut pyynnöstä ja nyökkäsi hyväksynnän.

“Kyllä, sir”, hän vastasi katsot kerroksessa.

Ensimmäisenä päivänä uudessa työssäni Heräsin ennen Lucy ja valmistaa aamiaista. Sitten lähdimme työskennellä yhdessä kuin ennen vanhaan, mutta nyt Lucy oli pomo ja olin alisteinen.

Otin kantani minun “toimisto”, se ei ollut enempää kuin säilyttää kaapissa todella, maan alla ilman ikkunoita ja hyvin tukkoinen ja pölyinen. Vietin ensimmäiset pari tuntia puhdistus ja järjestämällä minun työpaikalla. Työ oli tylsää, koska olin odotettu ja odotin otteeseen kun olin tarvitaan asioille, ainakin sitten tulin kosketuksiin muiden ihmisten kanssa ja joskus, Lucy olisi minua hakemaan vanhan tiedoston hänen ja Tunsin itseni niin onnellinen vain nähdä hänet.

Toisena päivänä uudessa työssäni olen tullut hänen toimistonsa kanssa asiakirjan hän tarvitsi. I hymyili ja sanoi “tässä mennään Luce”.

Hän katsoi ylös työstään ja puhui “Ah John, olen iloinen, että olet täällä, minun täytyy sana”, hän riisui lukulasit jatkoi sitten “En todellakaan usko, että sinun pitäisi soittaa minulle nimen töissä, se osoittaa kunnioituksen puutetta “, hän sanoi sen niin suoraan, ikään kuin hän puhuivat kätyri, joka varsinaisesti olin, mutta olin myös hänen miehensä, kun kaikki.

“Mitä! Olen miehesi, miten voin käytä omaa nimeäsi?” Tunsin järkyttynyt ja loukatuksi.

Lucy kohautti ja tarttui hänen kätensä ikään kuin rukouksessa.

“Olen todella pahoillani John, se ei ole minulle, tämä tulee ylhäältä. He tuntevat se heikentää asemaani erityisesti edessä asiakkaita”, hän selitti.

“Okei Luce, mitä minun pitäisi soittaa sinulle,” minä tiuskaisi sarkastisesti.

“Voi John, älä loukkaannu”, hän kuulosti anteeksi ja minä heti tuntui pahalta “Olen vain ohimennen tilauksista. Katso, kun olemme töissä miksi et kutsu minua aivan samoin kuin kaikki muutkin tekee . Tiedäthän, Ms Lester tai ma, am, että pitäisi pitää kaikki onnellisiksi Mielestäni “.

Kaikki paitsi minä ajattelin. En ollut tyytyväinen, mutta tiesin Lucy on vallannut niin Kohautin, voitti.

“Okei sitten, ma, olen se”.

Päivät kuluivat, asiat työssä saanut mitään mielenkiintoisempaa. Sitten kaksi viikkoa myöhemmin katsoin ylös työni penkki nähdä Amy: Lucy avustaja, jolla tiedosto ulos minulle.

“Hei John, minä tarvitsen aakkostettu jos voisitte”, hän sanoi luovuttaessaan minulle tiedosto. Otin tiedosto ja nopeasti katsoin sitä nähdä, jos se tulee säilyttää. Käännyin takaisin löytää Amy oli vielä siellä, hän oli paha virne naamallaan. Hän oli kahdenkymmenen seitsemän vuotta vanha, hoikka ja kaunis, jossa Pitkä ruskeat hiukset. Olemme aina saanut erittäin hyvin yhteen ja leikkisästi flirttaili keskenään ja tänään ei ollut poikkeus, mutta pian tajusin, että se oli jo hieman liian vakava kuin Amy painettuna minua vastaan, pyynnin minua vastaan ​​minun penkki, hänen huulensa imaisisivat kaulaani .

“Vau Amy. Mielestäni meidän täytyy rauhoittua vähän”, sanoin, yrittäen poimia itseni hänen esittävän käsissä.

“Älä viitsi John,” hänen hengityksensä oli kuuma minun korvaan “Tiedätkö Olen aina halunnut sinua ja luulen tykkää minusta. Olit pomoni sitten, mutta ei nyt, niin se tulee olemaan kunnossa. Hyvä? Vain kerran, kukaan ei koskaan tiedä “, hän sanoi, kun hän alkoi kumota minun vyö.

“Ei, olen pahoillani Amy mutta rakastan Lucy. Uskon todella, että sinun pitäisi mennä,” Yritin niin kovasti olla päättäväinen hänen kanssaan. Mutta se vain tuntui tehdä hänen entistä päättäväisemmin.

“Ei, ei, ennen kuin naida minua”, hän vaati, hän työnsi minua kovasti takaisin vastaan ​​penkki, hän oli paljon vahvempi kuin olin ajatellut.

Ennen kuin ehdin kiemurrella ulos kynsistä hänellä oli kädessään housuni ja virnisti voitokkaasti, kun hän löysi olin jo kova. Hän suuteli minua. Hänen kielensä työnsi suuhuni ja olen hävettää myöntää, minun vastus niin helposti liuennut. Olen pyörähti ympäri hänen sylissäni, suudella, ja työnsi hänet vasten työpöytään. Hän kääntyi ympäri, hänen takaisin minulle ja kumartui. Päästä takaisin hän veti alas hänen pikkuhousut.

“Fuck me John, vain vittu”, hän huohotti, kun hän antaa yli penkki.

Olin yli huolehtiva. Olen purettu housuni ja vapautti minun pystyttää penis. Ajoin itseni hänen karkeasti, samalla kädenojennus pitää rinnat, käyttävät niitä vetää hänet kiinni minua. Seksi oli karkea ja ei ollut arkuus; se oli vain himo meille molemmille ja kesti vain muutaman minuutin. Työnsin hänen niin kovaa kuin pystyin ja pidetään kantani syvällä sisällä hänen kuin minä huipentui, niin minä sortui hänet takaisin. Me molemmat säädettyä siellä aivan hiljaa, hikinen ja hengitys vaikeaa.

Kun me takaisin meidän malttia, Amy nousi. Hän suuteli huuliani intohimoisesti.

“Kiitos John, olen aina halunnut tehdä. Ehkä voimme tehdä sen uudestaan ​​joskus”, hän kuiskasi lähellä minun korvaan.

Hän perääntyi ja hymyili minulle. Sitten hän painoi hävittää pikkuhousut käteeni.

Hän puhalsi suukko ja aalto, hän lähti.

“Tule sisään” Lucy vastasi koputtaa hänen toimiston oven.

Amy tuli, Lucy katseli päälle hänen lasit häntä.

“Ah Amy …. hyvin miten se meni?” hän kysyi innokkaasti, kun hän näki hänen avustajansa.

Amy sulki oven perässään ja nojasi selkänsä portaali, hän hymyili laajasti.

“Täydellisesti, en aivan kuten sanoit,” hän kertoi.

Lucy hymyili hänelle takaisin ja nyökkäsi. Hän rento hänen tuoli.

“Hyvä, hyvä, nyt haluan sinun kestää tunnin ja ajaa asialla minulle”, hän valitsi paperiarkki ylhäältä desk “Sinun täytyy mennä tähän osoitteeseen ja poimia paketti. Seuraavassa korttini, tiedät pin-koodin “.

Lucy luovutti hänelle kortin ja lipsahdus paperia. Amy lue osoite.

“Jestas, se on aikuisen säilyttää!” hän huudahti.

“Kyllä hyvin …. vain päästä sen kanssa. Minulla on vaatimus siitä, että” Lucy sanoi, hän heilutti Amy pois tunne hämmentynyt. Hän tarttui puhelimeen. Amy tiesi hänet irtisanottiin ja niin kääntyi ja lähti.

“Hei Stephen, sen Lucy. Tarvitsen viranomainen voit kerätä turvallisuuden nauha, se koskee meidän pikku projekti”, hän sanoi puhelimeen.

Stephen naurahti ja vastasi “Tietenkin rakas, voit olla mitä haluat. Vain kerätä sitä ja kertoa heille soittaa minulle selvitystä varten. Ai niin, minä tarvitsen sinua työhuoneessani kolme iltapäivällä mennä yli suullinen esitys uudelleen, ja nähdä, että tuo nauha kanssasi. Se voisi olla jotain, että voisin haluta nähdä. “

Osa kaksi

Chastity

Istuin minun penkki minun “toimisto” yrittää voittaa ikävystyminen, puhelin soi: se oli Amy. Hän kertoi minulle raportoimaan Lucyn toimistoon. Olen kiiruhti portaita innoissaan; innolla vaimoni. Olen koputti ja tuli hänen toimistonsa kanssa hymy kasvoillani. Tämä pian muuttui, kun näin hänen perä ilme.

“Halusit ma, am?” Kysyin.

“Kyllä John, en. Haluan näyttää sinulle jotain”, hän vastasi kylmästi. Jotain oli ilmeisesti väärässä. Seisoin ja katselin, kun Lucy piristyi kaukosäädintä pöytänsä ja painetaan nappia. TV-ruudussa toiselle puolelle huonetta tuli elämään. Tunnistin kohtauksen välittömästi ja syvän liikutuksen valtaan tyrmistyneenä. Kamera oli kirjattu täydellisesti, joka toinen minun aviorikoksesta. Mietin lyhyesti, miten olin kaivannut kameran omassa huoneessa.

“No?” Lucy kysyi.

“Se ei ole sitä, miltä näyttää Luce” Minä pahoitteli sanoja heti. Mitä helvettiä muuta se voisi näyttää?

“Olen yrittänyt parhaani, olen mennyt tukalassa sinulle, vaarassa urani, ja tämä on, miten maksaa minulle”, hän sanoi.

“Lucy … Anteeksi, olen todella. Ole hyvä ja uskokaa minua se oli vain tämän kerran, se ei koskaan toistu. Lupaan sinulle, ole hyvä, se ei merkinnyt mitään. Luce” Rukoilin hänen tietäen, minulla ei ollut puolustukseen.

“Älä kutsu minua Luce, vain mieheni kutsuu minua Luce. Enkä voi ajatella sinua mieheni tällä hetkellä”, hän sanoi vihaisesti.

“En tiedä mitä sanoa, miten uskot minua. Rakastan sinua, teen mitä tahansa sinulle, mitä haluat, kiitos vain antaa minulle mahdollisuuden, ota Lucy …. ma, am? ” Olin niin epätoivoinen ja Tarkoitin joka sanaa, että sanoin.

“Tämä on potkut rikos tiedätte, minulla pitäisi olla teille molemmille potkut, ja elämä minulle En tiedä miksi en”, hän seisoi ja käveli katkaista television “Olen onnistunut hiljaa, ei sinun takiasi, mutta minun. En ole koskaan tuntenut niin nöyryytetty elämässäni. Aion käsitellä tätä itselleni. Jos et voi hallita munasi ehkä voin … täällä, saalis, “Lucy kyytiin laatikon pöytänsä ja heitti sen minulle, kova. Sain sen toisella yrittämällä.

Käännyin laatikko yli käsissäni lukea etiketti.

“Et voi olla tosissasi lu … ma, am. Et voi odottaa minun pitää tätä?”.

“En ole koskaan ollut näin vakava elämässäni. Voit joko esittää, että nyt tai voit jättää tämä toimisto ja meidän avioliitto. Sitten odottaa kuulla minun asianajaja”.

Hän oli vihainen, mutta sitten hän näytti lama ja kun hän puhui taas hänen äänensä oli täynnä satuttaa.

“Rakastan sinua John. Mutta sinun satuttaa minua, sinua satuttaa minua pahasti. En todellakaan tiedä, voinko koskaan luottaa sinuun nyt. Minun täytyy tietää olet on totta minulle”.

“Mutta tämä! Tämä on hulluutta, missä helvetissä sait sen?” I kohotti ruutuun, toivoin se oli vitsi.

“Mistä se tuli ei ole väliä, tärkeintä on päälläsi se todistaa rakkautesi minua”, hän oli takaisin hänen malttia nyt ja saatoin nähdä hänet asettaa. Voisin nähdä mitään etua vastustavat. Tiesin parempi pelata yhdessä ja toivon, että voisimme sopia tiemme läpi tämän.

“Okei Luce voitat. Aion käyttää sitä. Tulen käyttää sitä, koska rakastan sinua ja minä todistan sen”

Avasin laatikon poistaa mies siveys laitteeseen ja lukea ohjeita.

Tuijotin häntä, yrittää näyttää joitakin ylpeyden pudotin housuni. Pitämällä sitten penikseni yhdellä kädellä olen helpottunut kromi mesh putki yli ja alas pituus minun veltto mulkku. Säädettävä kromi bändi sitten liu’utetaan noin pohjan ja minun palloja. Seuraavat ohjeet, olen varovasti säätää bändi ihonmyötäinen jossa se lukkiutuu paikalleen. Häkki ei ollut liian tiukka ja noin tuuman pidempi kuin minun veltto penis. Mutta tajusin, että heti kun olen saavuttanut erektio olisi niin tiukka, että se on tuskaa.

“Anna minulle avaimet,” Lucy vaati ojensi kätensä. I sekoitetaan hänen luokseen housuni jalkojeni juureen. Lucy oli nähnyt minut alasti satoja kertoja, mutta en ollut koskaan tuntenut niin hämmentynyt kuin minä sillä hetkellä.

“Minä työskennellä myöhään tänään, joten tarvitsen autoa. Sinun bussilla kotiin ja voit nukkua alivuokralaishuoneen tänä iltana”, hän sanoi, kun hän putosi pieni kromi vetimet laukustaan, hän ilmoitti, että Keskustelu oli yli kääntämällä hänet takaisin minulle.

Voisin ajatella mitään muuta sanottavaa, joten vedin ylös housut ja vasemmalle.

“Amy voitko tulla tänne kiitos?”

Amy vastasi Lucyn haasteen ja tuli hänen toimistonsa. Hän odotti häntä pomo puhua.

“Olen asennettu mieheni kanssa siveys laitetta, joka hän käyttää lähitulevaisuudessa”, Lucy sanoi selvästi, katselee ulos ikkunasta. “Nyt kysymys on, mitä aiomme tehdä sinusta?”, Hän lisäsi.

“Mutta minä vain teki mitä käski minun tehdä”, Amy vastusti. Lucy pyörähti ympäri kohtaamaan nuorempi nainen.

“Luuletko, että tekosyitä olet vitun mieheni. Poista pikkuhousut nyt”, Lucy tilata.

“Minulla ei ole mitään päälle. Annoin heille John kuten sanoit, muistatko?” nuorempi tyttö vastasi sarkastisesti.

Lucy harppoi nopeasti ympäri pöytänsä ja löi Amyn kasvot kova.

Amy raahautui tilalla hänen poskeaan, hän voisi tuntea hänen silmänsä kumpuaa.

“Älä vittu uskalla puhua takaisin minulle pikku lutka. Voitan elävä sinut paskaksi,” Lucy uhkasi: “Nyt, laita tämä”, hän lisäsi kulkee itku tyttö paketti, jonka hän oli poiminut ylös desk.

Amy näki heti, että se oli siveysvyö, ja hänen kauttaan kyyneliin hän katsoi Lucy ja rukoili.

“Olen pahoillani ma, olen, tein parhaani, kiitos, entä poikaystäväni?”.

“Fuck poikaystäväsi, tai sitten taas et pysty, jooko?” Lucy nauroi oman säälittävä vitsi.

Amy tiesi, että hän ei voita tätä väitettä. Lucy käytös jätti vähän valinnanvaraa. Joten hän nosti hame ja alkoi kiinnittää vyön. Lucy katseli irstas hymy kasvoillaan tietäen miten innoissaan se teki Amy hallitsevat tällä tavalla.

“Minä pidän avain että” Lucy sanoi, ojensi kätensä, “Minä otan määräysvallan kuuma vähän pillua sinun. Voisi olla mielenkiintoista nähdä, kuinka kauan se vie kerjätä minua jostain release “Lucy hymyili ilkeästi. Se oli niin päälle: hän kontrolloi paitsi miehensä, mutta vähän Amy seksielämää samoin.

Hän ajatteli takaisin, hän oli niin haluton osallistumaan Stephen suunnitelmaa aluksi. Hän silti ollut tyytyväinen hoitoon John niin pahasti, mutta hän teki sen niin helppoa, “miksi ei hän taistella takaisin?” hän ihmetteli. Nyt, koska hän oli maistanut valtaa hänet, ja puhumattakaan Amy, hän löysi hän oli tunne kuin kiimainen kuin helvetti. Yhtäkkiä hän oli paha idea. Hän nuolaisi huuliaan ja ovelasti painoi haara reunaa vasten desk.

“Oikeastaan, voit alkaa työstää oman tiensä minun hyviä kirjoja juuri nyt, jos haluat?” hän sanoi ilkikurisesti.

Amy itki hiljaa kun hän katsoi häntä tormenter.

“H.. Miten?” hän kysyi kyyneltensä läpi.

Lucy istui tuolissaan ja kääntää ympäri kohtaamaan hänen uhri. Hän erosimme hänen jalat hieman ja liukui pohjan hänen hame jopa hänen reidet paljastaen hänen sileää toppeja.

“Miksi et saat kädet ja polvet ja ryömiä tänne, ehkä voit näyttää minulle, mitä voit tehdä”.

Amy vajosi hitaasti polvilleen. Hän tiesi tarkalleen, mitä Lucy halusi ja hän tiesi vain, miten se tehdään. Hän tunsi huimauksen kun hän ryömi huoneen poikki. Hän oli tehty toimimaan lutka John, sitten lukittu siveysvyö, nyt hän oli aikeissa syödä hänen pomoja pillua. Hän voisi tuntea hänen sydämen sykkeen hänen rinnassa. Kun hän pääsi Lucy hän näki hän oli jo poistanut hänen pikkuhousut hänen turvonnut häpyhuulet loistivat alla wisps häpykarvat. Amy kumartui eteenpäin ja suuteli Lucyn nailon verhottu polvet ja hitaasti suuteli häntä asti sisällä hänen reidet. Vain tuuman päässä Lucyn pillua huulet Amy hengitti syvään ja huokasi, “Jumalani tämä on taivas”, hän ajatteli, ei niinkään se, mitä hän oli tekemässä, mutta yksinkertainen tosiasia, että hän oli hallitsee. Se oli melkein tarpeeksi antaa hänelle orgasmin siellä ja sitten.

Lucy henkäisi Amy suuteli hänen reidet. Hän veti hänen hame korkeampi ja levittää jalkansa toisistaan. Yhdellä kädellä kuppaus rintaansa hän silitteli Amyn hiukset muiden, hän huohotti uudelleen ja jännittynyt, kun Amyn kielen otti yhteyttä hänen pussy, “paska! Tämä tyttö oli hyvä!” hän ajatteli.

Lucy oli yllättynyt itse: hän ei ollut koskaan ennen ollut lesbo tunteita. Hän oli varma, että voisi koskaan tuo itseään nuolla toisen naisen kuin Amy oli tekemässä. Mutta hän nähnyt mitään vikaa, joiden naisen jalkojen väliin, se ei haitannut, jonka kieltä oli hänen sisällään, niin kauan kuin hän oli tulossa hyötyä. Hän oli tunne korkealla valtaa, rankaisee John ja ottaa Amy halventaa itseään hänelle iloa oli ottaa odottamaton vaikutus hänen. Stephen oli oikeassa: teho oli perimmäinen päälle.

Lucy oli liukunut alas tuolillaan, hänen jalat olivat kaukana toisistaan, hän oli yksi jalka koukussa noin Amyn takaisin. Tytöt kasvot on haudattu syvälle Lucyn haara. Hän nuolaisi ja imi ahnaasti. Lucy oli jo yksi orgasmin ja nyt lähestyi hänen toinen. Hänen puseron oli auki, kun hän vaivataan hänen braless rinnat, hän puristaa hänen Nänni välillä hänen peukalot ja etusormea, hän puristaa ja vetää niin kovaa kuin hän saattoi kantaa kuin hänen huippunsa hukkua häntä. Hän veti Amyn pään kova osaksi itseään, niin kuin hänen orgasmia laantunut hän tunsi nuolee olla epämukava. Hän työnsi Amy pois ja sagged takaisin hänen istuin huohottaen.

Amy istui takaisin hänen nilkkojen ja katseli Lucyn märkää pillua pulssi. Lucy huokaisi tyytyväisenä, “odota kunnes Stephen kuullut tästä”, hän ajatteli, “mutta sitten taas miksi hän, ehkä tämä salainen ilo,” hymyilee itsekseen hän nousi istumaan ja viittoi Amy nousta.

“Uskon, että sinulla on töitä”, hän sanoi ja kääntyi pöytänsä.

Amy tiesi hänet irtisanottiin ja hiljaa vasemmalle toimistossa tunne ah niin kiimainen ja turhautunut.

Kun istuin minun penkin harkitsin tilanteeni. Kysyin itseltäni, mitä helvettiä oli juuri tapahtunut? Saavuin töihin tänä aamuna tavalliseen tapaan. Nyt alle viisi tuntia myöhemmin olin avionrikkoja lukittu tyhmä siveysvyö, minun avioliitto uhkaa.

Mutta sitten tajusin, että se ei ollut vain tänään. Elämäni näytti menevän huonompaan suuntaan siitä lähtien olin menettänyt työni. Joka viikko jotain uutta näyttänyt tapahtuvan työntää minut syvemmälle paskaa ja minulla ei ollut mitään käsitystä, mitä voisin tehdä sen estämiseksi.

Minun ainoa pysyvä, tajusin, oli Lucy. Hän ei ollut koskaan pysähtynyt tukeneet minua, hän oli aina paikalla, kun tarvitsin häntä, ja miten olisin palkitaan hänet? vitun ensimmäinen nainen, joka tuli.

Hän oli oikeassa ei luota minuun. Olen ansainnut pukeutua siveysvyö. Olin yksi väärässä. Minun oli tehtävä se hänelle jotenkin todistaa rakkauteni häntä. Päätin, että siellä minä alkaisi. En tekisi sitä minun ensisijainen. Olisin täydellinen, uskollisimmat ja huomaavainen aviomies. Mikään ei olisi liikaa hänelle, hän ansaitsi vain parasta. Loppujen lopuksi olin saanut itseni tähän sotkuun, Lucy oli vain viaton uhri vedetään alas minun kanssani, ei hän?.

Seuraavan viikon asiat hitaasti parantunut meidän välillämme. Pari ensimmäistä päivää ilmapiiri oli hyvin huurteinen, mutta tein varmasti tein kaiken voisin miellyttää häntä. Eräänä iltana hain hänelle lasin viiniä ja istui vastapäätä häntä ja yritti selittää tunteitani. En pyytänyt häntä antamaan minulle anteeksi tai yrittää tehdä tekosyitä itselleni. Sanoin hänelle, että kaikki oli minun syytäni ja haluan työskennellä niin kovaa kuin pystyin tulemaan arvoinen hänen luottamuksensa jälleen olla hänen miehensä taas. Sanoin hänelle, etten suostuisi mitä hän halusi. Sanoisin jopa käyttää siveysvyö niin kauan kuin se kesti hänen uskoa etten eksy uudelleen. “Rakastan sinua Lucy, ja vain sinä. En halua menettää sinua. Olet kaikkeni ja olen Teen mitä se tekee pitää meidät yhdessä, “halusin hänen tietävän, kuinka kovaa yritin.

Mutta juuri kuin tilauksesta kohtalo pystytti ja potkaisi minua pallot uudelleen.

Olin työssäni penkki kun Barbara koputti oveen runko, minun huone ei ollut tarpeeksi tärkeä oikeuttamaan todellinen oven.

“Hei John er …. Minun täytyy puhua sinulle, onko sinulla hetki aikaa?” hän kysyi hermostuneesti.

Leave a comment