wolves Ch. 06


Van pysähtyi ja pojat hyppäsi ulos iloinen voidessani olla pois rajojen van ja pois Cecil. Voisin nähdä Cecil etsii edelleen ympäri ja yrittää selvittää, kuinka paljon rahaa talon ja omaisuuden arvo oli. Dee pääsi ulos, venytetään ja käveli minua kohtaan, hänen suunsa pudottamalla kun hän näki minun iso vatsa. Kun hän käveli minua kohti kaksi vanhempaa poikaa olivat halaa minua melkein koputtaa minut pois tasapainosta, jonka he olisivat, jos kaverit ei seissyt takanani.

Dee käveli luokseni ja kosketti vatsani kunnioitusta.

“Allie, olet raskaana!” hän huudahti.

“Uh juu.” Vastasin ole varma, mitä minun piti sanoa.

Silloin huomasin, että pikku sydän ei ollut tervehti minua. Katselin ympärilleni Dee ja näki hänen seisovan pois itse näytti epävarmalta ja pelottaa. Katsoin Cecil joka seisoi van ja sitten katsoin takaisin Tyler oli jotain tekeillä, minä vain tiesin sen.

Avasin aseita Tyler ja katselin, kun hän juoksi minua kohti. Tunsin hänen pikku keho tärisee pelosta tai helpotusta, kun hän halasi minua, ehkä se oli molempia.

Cecil ollut vielä muuttanut, mutta katsoin minun jokaisen kaverit yrittää selvittää, missä he sopivat asiat. Olin niin innolla järkyttävä hänen rasistinen ass. Yhteisellä sopimuksella päätimme, että ainoa, joka haluan esitellä mieheni oli Matt; me toisi toiset myöhemmin, kun pojat olivat sängyssä.

Vedin syvään rauhoittava hengenvetoon Cecil vihdoin päättänyt lähestyä minua.

“Allie.” hän sanoi, mitä hän ajatteli oli ammattimaista sävy.

“Cecil.” Vastasin käyttäen samaa sävyä, mutta olin todella pilkkasivat häntä. En todellakaan ollut sillä tuulella, pelejä, minun piti mennä vessaan uudelleen ja olin nälkäinen.

“Jotkut paikka sinulla täällä, voit naida rahaa?” hän kysyi katsellen ympärilleen. Sanoinko sen Cecil oli tahdikas? Ei.

Tällä kertaa Matt seisoi takanani, mutta ei aivan kosketa minua.

“Keitä nämä ovat?” Cecil kysyi. “Sinun apua? On hyvä nähdä veli päästä eteenpäin, jos on miehesi? Haluan ravistella kätensä”, hän kysyi katsellen ympärilleen.

Tämä oli liikaa Matt.

“Sinun täytyy olla Cecil, Allie serkku. Olen Matt Christianson Allie aviomies.” hän sanoi oli noin minua ja ulottuu kätensä.

Oh my hiton god! Toivon, että minulla oli videokamera! Olisin voittanut palkinnon “Amerikan hauskimmat Video” Cecil suuhun avataan ja suljetaan kuin kala haukkomaan ilmaa. En valehtele, minä nauroin. En voinut sille mitään. Matt laittaa kätensä ympärilleni ja asetti kätensä vatsani korostaa asiaa.

“Voi, minä tarkoitin vain …”

“Tiedän tarkalleen mitä tarkoitit.” Matt vastasi kuivasti keskeyttämättä Cecil.

Ilmeen Cecil kasvot olivat lähes aloite riittää minulle esitellä neljä muuta, mutta siellä oli lapsia läsnä. Nyt en todellakaan ollut pissalle ja ehdotti, että menemme sisälle, jossa lounas odotti. Marshall teki valtavan pannulla lasagnea täydellisenä valkosipulileipää.

Lounas oli jännittynyt parhaimmillaan kanssa vain pulista on, että pojat lukuun ottamatta Tyler täyttämällä minullekin kaiken pallopelejä tyttöystäviä luokkiin. Se häiritsi minua kuinka hiljainen Tyler oli, hän ei koskaan ollut puhelias lapsi, mutta tämä oli hiljainen jopa hänelle.

Lounaan jälkeen pojat olivat palaa halusta lähteä, mutta Matt pelastaa pöydässä.

“Ok kaverit, olemme iloisia, että olet täällä. Tätisi on innolla tapaamistamme ja olemme innolla tapaamistamme. Vaikka sinulla on ajaa siellä muutamia sääntöjä, joilla on eniten tärkein on, että olet koskaan mennä metsään yksin tai yhdessä. Se on iso paikka, ja se ei vie paljon voit eksyä. Jos haluat lähteä patikoimaan tai kalastukseen vain kysyä kuka tahansa meistä ja me ll olla mielellään sinut. Toinen asia on, pitää poissa rakentamisen alalla on riittävästi paikkoja voit juosta ja leikkiä ilman sinua menossa lähellekään siellä. “

Katsoin Cecil, hän oli kuohuu. Pojat vastata Matt siten, että ne eivät ole koskaan vastannut hänelle. Jopa Tyler näytti rentoutuvat Matt hyvin no nonsense sävy koska niin yrityksen kuin se oli, oli turvallisuuden tunne ja aitoa välittämistä ja sitähän ne vastaa.

“On myös internetin omaan käyttöön kirjastossa, Kysyn vain, että jaat tietokoneen ja että pysyt poissa vapaita huoneita, joissa ovet ovat kiinni. Kysyttävää?” Matt kysyi.

Pojat katsoivat toisiaan ja ravisti päätänsä, innokkaita matkalla. Otin toisen kurkistaa Cecil; hän oli ruhtinaallisesti kännissä, että toinen mies, valkoinen mies, joka voisi innostaa tällaista jännitystä ja kuuliaisuus hänen lapsiaan. Cecil Jr. buddied kanssa Matt, joka ei yllättänyt minua, hän oli tekemisiä alfa uros. David buddied kanssa Kevin taas ei liene mikään yllätys, koska hänkin oli alfa mutta hieman vähemmässä määrin. Mikä on se, että he sanovat? Tämä valta tunnustaa valtaa? Joka tapauksessa, he ottivat pois ja vasen pikku Tyler vaan istui näyttämään hieman kadonnut lammas, eli siihen asti Marshall käveli sisään

Heti Marshall vaeltaneet, Tyler silmät liimattiin hänelle. Katselin Tyler nousi istumaan vaikka suorempi kun Marshall katsoi häntä ja hämmästyttävä asia oli tämä, ujo pieni Tyler tapasi Marshallin katseen. En ollut ainoa katsomassa, Dee ja ääliö olivat katsomassa niin hyvin ja uskon, että he olivat yhtä yllättynyt kuin olin.

“Hei, olen Marshall. Työskentelen täti ja setä Matt ja sedät” Marshall sanoi. “Mikä sinun nimesi on pieni mies?”

“Tyler” pikku sydän sanoi hiljaa.

“No Tyler, olen vain sattuvat olemaan vapaana, jos haluat kaveri ylös.” Marshall sanoi.

Olen voinut suudella häntä, että yksi lyhyt keskustelu, Tyler rento. Oli kuin Marshall sirotellaan keijukaispölyä yli Tyler tekee mitä oli huolestuttava häntä katoavat. Linjat ahdistusta, joka oli ollut hänen kasvonsa katosivat ja hymy korvasi sen. Dee suu putosi auki toisen kerran sinä päivänä ja Cecil harmiksi oli ilmeinen, se oli ikään kuin hän ei halunnut Tyler olla hyvä aika.

“Tyler”, hän sanoi.

Tyler katsoi häntä ja ahdistus oli takaisin vain, että nopeasti.

“Älä tee tuholaisten itsestäsi.” Cecil sanoi.

“Kyllä, sir.” Tyler sanoi hiljaa.

Nyt odota kirottu hetki! Mitä helvettiä tuo oli? Hän ei sanonut, että muut pojat. Miksi hän oli aina niin kovasti Tyler? Jälleen kerran, Marshall tuli pelastus ja laittaa hymyn takaisin Tylerin kasvot.

“Tule pikkumies, katsotaanpa mitä voimme päästä.” Marshall sanoi pidellen ojentaa Tyler.

Heidän lähdettyään ainoita pöydässä oli minulle, Dee, Cecil, Paul, Tony ja Louis. Useita minuutteja kukaan ei puhunut ja kun he tekivät sen oli Tony.

“Cecil olisimme iloisia antaa sinulle kierros paikka, että miten Allie ja Dee voi saada kiinni.”

Vannon, että olen nähnyt dollarin merkkejä läpi Cecil aivot, kun hän vastasi.

“Haluaisin, että niin mitä on sinun roolisi tässä?” Cecil kysyi.

“Voi vähän kaikkea.” Tony vastasi. “Sisältää huolehtiminen Allie.” Hän sanoi hymyillen.

Cecil ei tiennyt mitä tehdä, että kumpikaan teki Dee että asia ja puhuminen Dee, hän ei ollut hänen tavallista puhelias itsensä, mutta minä saavuttaneet sen jopa hänen väsynyt ja ei usko mitään siitä enemmän.

Kun kaverit lähti, otin Dee kiertueella talon.

“Geez Allie teit hyvää!” hän sanoi kiersi talon. “Niin minne tapaat Matt?” hän kysyi kun näytin missä hän ja ääliö olisi nukkumassa.

Päätin pysyä totuuden ja kertoi hänelle, kuinka Matt ja hänen veljensä juuttui lumimyrsky. Aluksi en uskonut, että hän uskoi minua ja sitten hän alkoi nauraa.

“Vain sinä pelastaisivat menetetty matkustava ja hänet olla rikkaita!”

En tiedä miksi, mutta siten, että hän sanoi, että se löi minua väärin ja oli tärkeää, että hän tiesi, että rakastin Matt ja muut rahaa tai ei.

“Dee, rahansa ei ole mitään niin sen kanssa.” Sanoin ymmärtämättä, että olin käyttänyt monikossa uudelleen. Jälleen kerran hän näytti olla huomaamatta tai jos hän teki hän ei vuokrattu.

“Joten kun on vauva johtuu?” hän kysyi muuttaa riita ei käy ilmi, onko hän uskoi minua vai ei

“Syyskuun lopulla tai lokakuun alussa.” Vastasin. En ollut aikeissa kertoa hänelle, että olin kuljettaa minne tahansa kahdesta kuuteen vauvoja. Hän olisi vakavasti älyttömästi ja sitten haluavat tulla takaisin auttamaan, kun hän on syntynyt ja en usko, että voisin seistä toinen vierailu Cecil että pian. He eivät olleet edes ollut täällä päivä ja olin jo halunnut hänet poissa ja meillä oli vielä kolmetoista päivää jäljellä.

“Oletko varma? Näytät paljon isompi.” hän vastasi.

“Olen varma”, sanoin, mutta minulla oli jotain muuta halusin puhua-Tyler.

“Dee mitä kuuluu Tyler?” Kysyin.

“Ei mitään, miksi?” hän kysyi kun hän vaelteli ympäri makuuhuone, että hän ja Cecil olisi nukkumassa sisään

“En muista häntä on niin hiljainen ja hän näytti pelottaa.” Vastasin.

“Hän on aina tuollainen.” Dee vastasi: “Näyttää siltä, ​​eri teille, koska et ole nähnyt häntä vähään aikaan.” hän lisäsi.

En ollut enää vakuuttunut siitä kuin olin että Cecil halunnut käydä ulos hyvyys hänen ahne rasistisen sydämensä. Siellä oli jotain mitä hän halusi ja uskon, että tiedän mitä se on: raha. Selitän, että Cecil on aina ollut grand unelmia niin rikas kuin “mies” ja kuin vielä, hän ei ollut noudattanut tätä maalia. Älkää ymmärtäkö minua väärin, hän ei hyvin ainakin hän sanoo, ettei hän vaan hänen on tehtävä työtä sen, näetkö mitä tarkoitan? Nyt tässä kun tulen, minulla on vielä melko vähän rahaa, että oli jätetty minulle. Päälle ja pois Cecil on yrittänyt puhua minulle investoida tähän järjestelmään tai että, ja olin aina kieltäytynyt osittain siksi en ollut kiinnostunut ja toiseksi et voinut maksaa minulle mennä liiketoimintaa hänen kanssaan-En yksinkertaisesti pidä häntä. Nyt kun hän on nähnyt talossa minun arvaus on, että hän aikoo yrittää saada yhden tai kaikki kaverit investoida mitä hän sai keittää.

Kyllä minä tiedän, että olen sanonut, että hän oli rasistinen, mutta rahaa ei tunne väriä, jos tajuatte mitä tarkoitan. Jos hän ajatteli hetkeäkään, etteikö Matt tai mitään muita aikoi antaa hänelle penniäkään, hän oli pähkinöitä. Se vain ei tule tapahtumaan ja hän varmasti ei saada mitään minulta.

Dee ja puhuin pari tuntia, joten kaipasin heti lounaan päiväunet ja rakastelu istunto, joka voi tehdä hyvin grouchy Allie mutta onnistuin käyttäytyä itseäni. Yksi asia, että voin sanoa Dee on, että hän on intuitiivista tai ehkä se oli muisto omasta raskaudesta sai hänet kysyvät minulta, jos hän pitää minua torkut. En voinut valehdella ja sanoa ei. Olin uupunut ja minun tarvitsi minun kaverit ja en tiennyt miten se tapahtuisi. Dee halusi ottaa torkut ennen illallista itse niin, että helpoksi. Vilkaisin kelloa, se oli lähes neljä ja illallinen olisi kuusi. Marshall päätti pojat saisivat vanhanaikaisia ​​wienie paisti, tiedät keittoaika avotulella sauvat ja älkäämme unohtako s’mores. Dee ja minä tiet erosivat minun jättää hänet makuuhuoneessa ja lähdin kohti meidän.

Damn Olin kiimainen! En ole yksi vaihtoehto ja se oli huolehtia itsestäni koska minulla oli aiemmin. Olen mieluummin minun kaverit, mutta se olisi pitänyt tehdä, jos mitään, se veisi terän minun horniness ja sitten voisin olla siviili Cecil tai yrittää olla.

Avasin oven makuuhuoneeseen ja mitä näen? Erittäin alasti ja kovaa Louis. Oh Happy Day!

“Miten pääsit ulos kiertueella?” Kysyin koska olen alasti.

“Oletko todella sitä mieltä, että olisimme voit kärsiä?” hän kysyi kiusanteko minua. “Olen juuri kertonut Cecil, että minulla oli joitakin töitä talossa. En vain sanoa, missä tai mitä se on nyt saada tänne, kertaa Haaskaan”, hän sanoi.

Minun olisi pitänyt tietää, että he olisivat tehneet jotain. Sain sänkyyn Louis ja menimme sitä saada suoraan asiaan. Muista, että hän on yksi menen jos tarvitsen pikainen ja juuri mitä tämä oli, hyvin täyttävä pikainen. Se ei ollut tarpeeksi, mutta se auttoi ottamaan terän pois. Olen itse napped noin tunti ennen Louis herätti minut.

Kuten lounas, illallinen oli hyvin jännittynyt suhde yksi ero, Tyler hymyili ja oikeastaan ​​puhu Paul tai ainakin hän oli vasta Cecil avasi suuri suu.

“Tyler! Let mies syödä rauhassa!” hän tiuskaisi.

Tyler heti vaikeni ja katsoi alas. Ehkä se oli hormoneja tai ehkä se oli, koska en voinut sietää nähdä pikku sydän satuttaa mutta olisin ollut sitä.

“Cecil, jätä hänet rauhaan, hän ei loukkaamatta ketään ja hän on hauskaa.” Sanoin.

Haluan kertoa teille, että olemme kaikki samaa mieltä, että haluan käsitellä Cecil ellei hän karkasi käsistä tai mitä kaverit katsotaan olevan käsistä. No minäpä kerron teille, Cecil huffed ja turvonnut ennen kuin hän päätti avata hänen suuri suu.

“Minä kiitän sinua olla kertomatta minulle, miten hallita lapseni.” Cecil sanoi jyrkästi.

Matt istui viereeni kanssa arm noin minun vyötärö ja tunsin hänet jännittynyt.

“En kerro, miten ohjata lapsia Sanon vain antaa hänen pitää hauskaa. Se ei näyttänyt Paavali on vaivautunut.” Sanoin.

“En ollut.” Paavali sanoi. “Sinulla joitakin melko fiksu lapset, sinun täytyy olla ylpeä.”

Cecil halusi tehdä joitakin fiksu assed huomautuksen mutta ajattelin paremmin sitä. Hän oli luultavasti muistaa, että hän yritti saada rahaa minulta ja kaverit.

“I Am.” hän sanoi hymyillen, mutta hymy ja sanat kuulosti väärä minulle. Olen myös huomannut Tyler katsot minua; hänellä oli ilme kasvoillaan joka sanoi “olet taistelevat minulle?” Minun on kerrottava teille, että olin alkanut tuntea syyllisyyttä siitä, etten ollut mennyt Kaliforniaan ainakin käyntiä. Minun pieni sydän oli tarvinnut minua ja koska en halua lähteä kotoa ja kasvot ääliö en mene.

“Hän on fiksu poika.” Marshall sopineet hän seisoi suojelevasti yli Tyler.

Mikä tuo on? Ihmettelin ja sitten päätti, että en tosiaankaan välitä. Mikä Mattered on, että Marshall oli rauhoittava vaikutus Tyler ja seuraavan kahden viikon (jos he jäivät jälkeen kerroimme heille totuuden meistä) Tyler olisi jonkinlainen rauha ja toivottavasti saanut hieman enemmän voimaa ja luottamusta itseensä . Ajatus, että Cecil satutti Tyler tuli minulle, mutta työnsin sen pois, miksi hän satuttaa oman lapsen? Mutta sitten Susan Smith tappoi hänen vauvoille. Ilta päättyi s’mores ja suihkut pojat ja Cecil. Dee päätti hyödyntää jättiläinen kylpyamme suihkukoneita.

“Dee, ehkä meidän isännät mieluummin et tehnyt.” Cecil sanoi toinen hänen fake hymyilee.

“Dee.” Sanoin. “Mene oikealle eteenpäin ja käyttää amme, niinhän se on.” Lisäsin.

Oh my, jos näyttää voisi tappaa, olisin kuollut. Olen alkanut saada käsityksen siitä, mitä tapahtuu, ja en pidä siitä vähääkään. Cecil kohtelee Dee lähes yhtä pahasti kuin hän tekee Tyler mutta hän vie pistin ulos hänen kommenteistaan ​​ja asenne hymyillen.

Marshall ilmoitti, että aamiainen olisi buffet alkaa yhdeksältä.

“Yhdeksän?” Cecil kysyi: “Miksi niin myöhään? Mihin aikaan ihmiset menevät töihin täällä?” hän lisäsi.

Se oli Kevin vastanneista.

“Seeing kuin meidän oma oma yritys, toimimme kun meitä huvittaa, mutta ei vain sitä, otimme seuraavan kahden viikon pois viettää sinulle ja perheellesi.

Näin Cecil silmät glitter mustasukkaisuudesta. Asuin sellaista elämää, että hän halusi ja en edes tarvitse työtä sen eteen, ja tämä on mitä hän halusi. Olen myös sitä mieltä, että hän oli pankkitoiminnan mieheni bankrolling mitä hän oli suunnitellut, koska hän olettaa, että mieheni olisi musta ja automaattisesti auttaa häntä ulos. Olen tukahdutettu kikatus kun muistelin Cecil n ilme, kun Matt esitteli itsensä, se oli korvaamaton.

Pojat lähti saada nukkumaan jättäen aikuiset ulkopuolella istumisesta palo. Tämä on se, ajattelin itsekseni ja juuri kun olin aikeissa sanoa jotain, Cecil nousee ylös, venyy ja tekosyitä itse. Päätin odottaa kertoa Dee kunnes hän ja Cecil olivat yhdessä; En halunnut tehdä tätä kahdesti. Dee antoi minulle pienen hymyn ja sitten anteeksi itsensä samoin.

“Vau.” Kevin sanoi. “Sweetheart Mielestäni sinun sokeripäällysteiset mitä Cecil on.”

“Ihan totta.” Tony sanoi. “Ja mitä pikkuisen kanssa? Miksi hän peloissaan?” hän kysyi.

“Hänen isänsä vihaa häntä.” Matt sanoi hiljaa.

Ei, Cecil ei vihaa Tyler teki hän? Tarkoitan, miten hän voisi? Hän oli hyvä poika, sai hienon arvosanoja koulussa ja koskaan aiheuttanut ongelmia, mitä siellä oli vihata?

“Miksi sanot noin?” Kysyin.

“On merkittävä ero siinä, miten hän kohtelee vanhemmat pojat. Hän ei kerro heille ei olla tuholaisia ​​tai puuttua heidän käyttäytymistä millään tavalla. En sano, että he olivat huonosti, ne eivät olleet, mutta hän ei varoittaa heitä preemptively myöskään. Kerron sinulle jotain muuta, että lapsi on peloissaan ja hän ei ole ainoa, serkkusi voi toimia kuten hän on onnellinen ja kaikki, mutta minä kerron teille se on kaikki edessään. “

Kukaan ei sanonut mitään pitkään; Matt sanat vahvisti minun ajatus, että on olemassa muita asioita tapahtuu lisäksi rahakysymys. Olisin antaa sille vielä, mutta nyt olen väsynyt ja arvasit oikein: kiimainen.

“Ok rakkaus, menet ensin ylös ja me liittyä sinua yksi kerrallaan.” Kevin sanoi annoitte minulle suukko poskeeni.

Tavallaan tämä oli hyvin kiihottavaa, se antoi koko teko rakastelun ripaus vaaraa. Mitä jos Cecil tai Dee kiinni yksi kaverit menee mitä pitäisi olla minulle ja Mattin huone? Pojat eivät näe meitä, koska he huone oli täysin kalustettu kellarissa täydellinen pieni keittiö, joka oli täysin varustetuista jääkaappi.

Menin ensin ja oli valmis silloin, Matt tuli; Minun on sanottava, että aloitimme ilman muita, koska en yksinkertaisesti voinut odottaa. Olin juuri ollut minun ensimmäinen orgasmi yötä, kun Kevin tuli ja otti samalla Matt imi nännejä, jotka olivat vielä tarjous, mutta se ei niin lempeä, että halusin häntä lopettamaan. Yhdistelmä lievää kipua minun nännit ja Kevin liuku ulos minusta lähetti minut toiseen orgasmin. Tähän mennessä Paul oli liittynyt vuonna ja oli nudging huuliani hänen kukko. Ne sidottiin ja päättänyt Sate minulle yhdellä kertaa pyöreitä, mutta se vain ei tule tapahtumaan. Louis tuli ja alkoi imeä valvomatta nännit puree vain hieman koputtaa kiputaso ylös vain lovi.

Se ei ollut liian paljon myöhemmin, kun Tony tuli ja otti Kevin paikka liukuva kalunsa sisälläni, mutta varo olla rankkaa. Halusin karkeampi hitto vieköön! Mutta silti tuli hänen kanssaan. Olisin väsynyt oikeassa? Se, ystäväni oli lämmittelyä. Liian myöhäistä Muistelin Cecil ja Dee toisessa päässä sali, ovet olivat lujasti rakennettu ja seinämien talon olivat paksut, mutta en juurikaan sisällä minun huudot tulin. Kai me selviää aamulla, jos Cecil ja Dee kuullut mitään.

Heräsin haju kahvia ja vatsani jyrisi. Kaikki kaverit lukuun ottamatta Matt oli mennyt alakertaan aamiaiselle.

“Matt, kun teemme rakkautta …”

“No” hän sanoi ennen kuin edes valmis, mitä olin sanomassa.

“Ei? Et edes tiedä, mitä aioin sanoa.” Vastasin.

“Anna kun arvaan sitten.” hän sanoi. “Haluatko tietää, jos voisimme olla hieman karkeampi kanssasi olenko oikeassa?”

“Sanoit, että olit pahastu lukijoita.” Olen tiuskaisi.

“Emme ole, mutta tiedän ja mitä haluat ja niin paljon kuin haluaisin mielelläni periksi, vastaus on ei. Emme aio tehdä mitään, mikä voisi vahingoittaa vauvoja.” hän vastasi.

Pudotin aihe, koska tiesin, että se olisi turhaa kiistellä hänen kanssaan siitä. Saimme ylös ja oli pikainen suihkussa ennen kuin menee alas aamiaiselle. Vanhemmat pojat keskustelukumppanin Kev ja muut ja Tyler auttoi Marshall.

Mitä löysin mielenkiintoista oli se, että Cecil kaikille hänen puhua “Mihin aikaan ihmiset työskentelevät?” kommentti ei ollut pöydässä. Tiesin, mitä hän oli tekemässä; hän asui unelma, joka on hieno, mutta sitten pitää suusi kiinni siitä kun ihmiset menevät töihin.

Cecil ja Dee oli jopa kolmekymmentä minuuttia myöhemmin ja kiinteiden itse levy. Cecil otti palan hänen munat ja irvisti.

“Missä se kokki omasi? Hän tarvitsee tehdä minulle tuoreita munia.”

Matt ja minä katsoimme toisiamme, mutta ei sanonut mitään.

“No missä hän on?” Cecil kysyi esittäen aivan kuin kartanonherra. Mutta oli ongelma, kartano ei ollut hänen.

Leave a comment